FAQ - Відповіді на найчастійші питання

  1. Можу я сам забрати замовлений товар?

    Наша фірма розташована в місті Прага. Тому теоретично це можливо, але лише в тому випадку, якщо Ви збираєтеся в поїздку в Чеську Республіку. Інакше, нажаль, у нас ще немає посередників безпосередньо в Україні, тому особисто забрати товар доки неможливо. Товар буде доставлений Вам кур'єрською службою DHL. Терміни доставки: від 2 до 4 днів (для ламп у наявності), протягом 1-2 тижнів (для ламп під замовлення).

  2. Чи актуальна інформація о цінах та доступності товару на сайті?

    Так! Ціни та інформація о доступності товару на складі актуальні. У дуже рідких випадках може статись, що на протязі дня була продана остання одиниця товару та система не встигла актуалізуватись, але оператор в таокму випадку також не побачить зміну. У такому разі вам буде запропоновано альтернативне рішення.

  3. Можлива оплата безготівкою? Доставка Новою поштою?

    Нажаль, ми не працюємо за безготівковим розрахунком у гривні та не доставляємо через Нову пошту. Доставка проводиться через компанію DHL, для товару у наявності до 3 робочих днів по усій Україні. У тому випадку, якщо DHL не обслуговує ваше місто, відправляємо через експрес-пошту. Товар відправляється, на даний час, лише на підставі 100% передоплати.

  4. Як зробити замовлення?

    Замовлення по телефону не приймаються! Ви можете зробити замовлення додавши товар до кошику, виповнити Ваші дані та відправити замовлення. Зверніть увагу, що після успішного замовлення Ви повинні отримати підтвердження на вказану електронну адресу.

    Також Ви можете відправити на нашу електронну адресу info@proektory-lampy.com.ua наступні дані:

    • ім'я, прізвище і телефонний номер покупця,
    • адресу для виставляння рахунку (для фірми - з назвою фірми, ІПН, ЄРДПУ),
    • адресу для доставки (у випадку, якщо відрізняється від адреси для виставляння рахунку),
    • вибраний спосіб оплати та доставки,
    • детальну інформацію про товар (виробника і модель проектора, продуктове число), його ціну і бажану кількість. Після цього Ви отримаєте підтвердження про проведення замовлення з подальшими інструкціями.
  5. Як провести зміни у вже відправленому замовленні?

    Якщо Ви хочете змінити замовлений товар, його кількість, спосіб оплати або інформацію о Вас, будь ласка, не робіть нове замовлення.  Вистачить лише подзвонити нам, написати до швидкого чату або на електронну адресу с побажанням зміни.

  6. Скільки коштує доставка?

    Вартість доставки складає 89 гривень.

    В тому разі, якщо сума одного замовлення на адресу одного покупця перевищує 150 євро, то з суми перевищення оплачується додатково 32 % (ПДВ та мито) + послуги митного брокера 480 грн., лише у разі їх використання. Зверніть увагу, що ці платежі оплачуються безпосередньо перевізникові. Нам ви платите лише ціну за товар та доставку, відповідно замовленню

  7. Які терміни доставки?

    • Термін доставки по усій Україні (при наявності товару на складі) є 2-4 робочі дні. Якщо DHL не обслуговує ваше місто, то термін доставки може бути довший.

    • Якщо товару немає у наявності, то він замовляється на склад та відправляється протягом 1-2 тижнів.

    • За бажанням, доставка можлива і в інші країни - зв'яжіться з нами за більш детальною інформацією.

  8. Чому не можна зробити замовлення по телефону?

    Унаслідок необхідності строгого дотримання правильності Ваших даних на посилці із замовленням (ПІП, адреса) є потрібна письмова форма. За допомогою телефону забезпечити 100% коректність неможливо, саме тому необхідно оформляти замовлення на сайті або через e-mail.

  9. Як я можу сплатити замовлений товар?

    Зараз ми надаємо наступні можливості оплати. Більшість проходять он-лайн через систему Webmoney Merchant

    • оплата карткою VISA/MASTERCARD он-лайн / через Приват24 он-лайн
    • передоплата на наш рахунок в Словацькому банку (в євро).
      • Деякі банки уможнюють оплату без договору з ними, у інших Ви мусили би мати відкритий поточний рахунок в євро. Відправка SWIFT-платежу, без необхідності відкриття рахунку можлива наприклад у Приватбанку, А-банку, (Комісія складає 0,5 % від суми. + 12 USD в грн. за курсом НБУ), Юнекс Банк (комісія 25 євро), Укрсиббанк (комісія 20 євро).
      • Документи для відправки SWIFT-платежу в іноземній валюті: для громадян України – паспорт громадянина України або документ, замінюючий його;
        Для іноземних громадян – національний паспорт (з відміткою про наявність дозволу на постійне місце проживання) і посвідчення на постійне мешкання в Україні для іноземців.
      • Реквізити для відправки swift-платежу в іноземній валюті: найменування банку-одержувача;
        • Swift-код банку-одержувача; FIOZSKBAXXX
        • номер рахунку одержувача (або міжнародний номер рахунку – IBAN); SK7583300000002300115220
        • найменування (для фізичної особи – прізвище, ім'я) і адреса (резідентство) одержувача; Web Retail s.r.o. Josef Pajskr.
        • призначення платежу (мета платежу, номер рахунку-фактури, номер замовлення).
      • Якщо оплата товару або послуги буде вироблятися юридичному особі – нерезиденту, вказується найменування товару, послуги, а також номер і дата інвойса/контракта, на основі якого Ви набуваєте товару або отримуєте послугу. З призначення платежу повинно бути зрозуміло, що товар або послуга призначається приватній особі для особистого користування.
         
    • оплата картою через Paypal.
      • Сума до сплати буде перерахована на еквівалент у євро. Вам немає необхідності мати рахунок у євро, але звичайну карту VISA/MASTERCARD у гривні, з вашого рахунку буде знята сума у гривні, що відповідатиме сумі замовлення.
      • Системи електронних розрахунків є дуже хорошим і надійним варіантом оплати. Платежі вирушають негайно, тому ми можемо тут же почати обробляти Ваше замовлення для відправки. У компанії Paypal, за час її роботи, створений зручний і надійний захист своїх клієнтів, який дає можливість, після уважного вивчення співробітниками компанії Paypal ситуації, повернути повністю або частково Ваші гроші при нездобутті купленого товару або послуги.
         
    • оплата готівкою через термінали чи банкомати на наш рахунок Webmoney. Вам не потрібно мати реєстрацію в системі Webmoney.
       
  10. Оплата на рахунок WebMoney.

    • На нашому сайті, виберіть товар, що цікавить вас, додайте товар в корзину і заповните всі поля форми замовлення. Як засіб оплати вкажіть Webmoney. На закінчення натисніть кнопку відправлення замовлення.
       
    • Ви попадете на сторінку, де можете вибрати конкретний варіант оплати.
      • Виберете пункт "Webmoney - Швидкий платіж", якщо Ви бажаєте сплатити за допомогою SMS.
         
      • "Webmoney Keeper"– якщо у Вас є гаманець Webmoney і Ви бажаєте провести оплату з нього.
         
      • Виберете варіант "Другие способи", для оплати без реєстрації в системі. У відкрившомуся меню виберете спосіб оплати найзручніший для Вас. Після чого натискнить кнопку Далі.
         
      • Звернете увагу, що на наступній екранній формі представлена інформація про електронні реквізити постачальника послуги (продавця), і про параметри виставленого вам електронного рахунку. Ви можете або відмовитися від оплати, або продовжити.
         
    • Заплатити можливо:
  • Детальніше про оплату без реєстрації в системі Webmoney читайте тут.
     
  • Детальніше про оплату через систему Webmoney читайте тут.
     


« назад

Лампы для проекторов

Лампи
до проекторів

Лампы для TB

Лампи
до телевизорів

Лампи до телевизорів
за виробником

.

Виникли питання?

Відповіді знайдете тут

ВХІД ДО СИСТЕМИ

e-mail:
пароль:
закрити